Gezelligheidsdag Ter Huurne Holland Markt 18-09-2011:
Afgelopen zondag, 18 september 2011 werd voor de 5e keer door Johan en Martin de gezelligheidsdag ter Huurne Hollandmarkt georganiseerd in combinatie met de grootste kaasstraat van Europa.
Om 09.15 uur startte ik mijn brommer (1x trappen en lopen) en reed richting Buurse. Alhoewel er een waterig zonnetje scheen was het koud en de weersverwachtingen waren ook niet rooskleurig.
Vanaf 10.00 uur stond de koffie klaar, welke ons werd aangeboden door ter Huurne. Om 11.15 uur vertrokken 32 K.C.O.N. leden + een twee-tal introducees richting Duitsland voor een mooie toertocht welke was uitgezet door Thomas. Onderweg nog en korte "plaspauze" gehouden en om ongeveer 12.45 uur kwamen wij via Lunten weer terug op ons "Kreidler"terrein bij ter Huurne.
Hierna werd de maaltijd, welke bestond uit hacheevlees, rode kool en rijst uitgeserveerd door Trees en Martin.
Om 14.30 uur vertrokken wij voor de 2e toertocht welke was uitgezet door Johan. Via Boekelo en Haaksbergen ging de rit weer naar ter Huurne. Jammer dat de schrijver van dit stukje moest overschakelen naar de reservestand van zijn "eitank" en voortijdig de tocht heeft moeten verlaten om alsnog te tanken.
Redelijk nat van de regen en de inspanning arriveerde ik om ongeveer 15.30 uur weer op het terrein waar nog een aantal foto's werden gemaakt.
Ondanks het "slechte" weer kunnen wij terug zien op een geslaagde dag.
Met speciale dank aan: Martin en Johan voor de organisatie.
Gerrit Agterkamp, Peter Schoenmakers en Herman Blokhuis voor het beschikbaar stellen van hun racebrommer en de kaasmeisjes van ter Huurne Hollandmarkt voor het poseren bij mijn brommer.
Gerrit