10 juni Creatieve dag Markelo.
S ’morgens de aanhanger geladen en naar Markelo gereden. Zelf had ik twee Kreidler 's bij me.
Daar aan gekomen werd ons een plek aan gewezen en hebben Henk en ik samen de tent opgebouwd met de nodige
KCON Promo spullen. Ik had in het boekje gevraagd of er nog leden met de brommer een paar uurtjes bij kwamen staan,
maar er kwam maar 1 KCON lid met een Kreidler (nog bedankt) bij staan, dus dat viel mij tegen en ga dat dus niet weer doen.
Ik kan dan beter naar Tubbergen gaan, mooi kijken naar de demoraces.
21 augustus Zommerdagen Ruurlo.
S ’morgens weer de aanhanger geladen en via Wim Top (promo spullen) door gereden naar Ruurlo.
Tegen half elf kwam ik op de aan- gewezen plaats aan en kwamen een aantal KCON leden mij helpen de tent opzetten en aan te kleden met de nodige Promo spullen.
Ook hier had ik gevraagd of er leden bij kwamen staan met de brommer en dat werden er 10 in totaal. (bedankt).
Tegen één uur werd het gezellig druk en het publiek had veel belang stelling voor de brommers en de promotent.
En dan hoorde je: zo'n ding hek vrogger ok ehad (= zo’n brommer heb ik vroeger ook gehad) en dan kwamen de verhalen van vroeger dat ie zo hard liep.
Eén KCON lid had zelfs fotoalbums bij zich over de restauratie van zijn Kreidler Florett eitank en dan zie je hoe een ander dat doet.
Tegen half zes hebben we met elkaar alles opgeruimd en ging ieder tevreden naar huis.
25 Augustus heb ik nog mee gereden met de BBQ rit, mooi weer een mooie toertocht, de BBQ was goed voor elkaar en het was gezellig.
Groeten uut Loarne. Peter Schoenmakers.