Op 23 augustus 2015 was het precies 25 jaar geleden dat onze club officieel werd opgericht Ter gelegenheid van dit heugelijk feit is er door een door het bestuur aangestelde feestcommissie e.e.a. georganiseerd. Als eerste is er door de commissie veel georganiseerd tijdens het bromfietstreffen op 5 juli. Op de exacte oprichtings datum was er een prachtige tourrit uit gezet. En als laatste evenement tijdens dit jubileumjaar was er op 29 augustus een feestavond bij de Olde Mölle te Neede. Jammer dat het volledige bestuur niet aanwezig kon zijn. Wat ook jammer was, was de magere opkomst van de leden. In z’n totaliteit waren er ca 80 mensen inclusief partners en enkele sponsoren. Dat viel erg tegen. Van de aanwezige leden waren er ca 35 met partner. Dus in totaal hadden zich 80-35 = ca45 leden opgegeven. Op een ledenaantal van 315 is dit (om niet te zeggen bar) erg weinig. Toch waren er ook mensen die van ver gekomen waren ondermeer uit Arnhem , Noord Holland, Joure en uit Veenhuizen in Drenthe. De gezelligheid was er echter niet minder om. De muziek speelde nummers uit de 60 en 70er jaren,schitterend. Al hoorde ik zo hier en daar er zit geen Beatles of Rolling Stones bij. Persoonlijk had ik enkele Nederlandstalige nummers uit die tijd ook wel mooi gevonden. Dit blijf je houden, smaken verschillen nou eenmaal. Wat mijns inziens bij iedereen in de smaak viel was de demonstratie van de Rock and Roll groep. Het was een wervelende show. De avond werd op een uitstekende manier aan elkaar gepraat door ceremoniemeester Ben Dorenbusch. Hij had ook de taak om de aanwezige bestuursleden van het eerste uur en die nog lid zijn van onze club in het zonnetje te zetten en een speldje op te spelden met de tekst Kreidler Club Oost Nederland 25 Jaar Lid. Dit waren de heren Bok , Beumer en Libbers. Ook een speldje kregen de heren Wilderink , Hekman en Leferink. Deze waren ,,gewoon,,25 jaar lid. Er schenen echter nog enkele leden aanwezig te zijn die ook 25 jaar lid waren maar geen speldje hebben gekregen. Onze secretaris heeft toegezegd dit uit te zoeken.In de toekomst zullen leden die 25 jaar lid zijn met de nieuwjaarsreceptie worden gehuldigd. Ook de inwendige mens is niet vergeten er was een royaal hapjes/koud en warm buffet. Het smaakte voortreffelijk. Door dat er met het bromfietstreffen met de verloting niet alle prijzen eruit waren gegaan, werden op deze avond enveloppen uitgedeeld met hierin al dan niet een bonnetje voor een prijs. Ikzelf kon me gelukkig prijzen met een mini fietsbel. Aan alles komt een eind , dus ook aan deze feestavond. Om 24.00 uur was het afgelopen (precies zoals in de 60 en 70er jaren). Ik vond het een geslaagde avond!! Op naar de volgende 25 jaar………..alhoewel? Hoe oud hopen we dan te zijn ???
Hier onder een ,,beeld,, reportage (Als je een foto graag groter wilt zien: met de muis op de foto gaan staan en 1 x klikken. Teruggaan door op de linker pijl in de linker bovenhoek te klikken)
Ceremoniemeester Ben Dorenbusch
Felicitatie van de Heer en Mevrouw Sprukkelhorst
Ik denk het oudste lid : 83 jaar!
Mannie Libbers , Gerhard Beumer en Johan Bok krijgen een speldje 25 jaar lid Kreidler Club Oost Nederland. Zij waren medeoprichter van onze club en nog steeds Lid
Mannie Libbers
Gerhard Beumer(Naast hem mevr. Beumer)
Johan Bok
Henk Hekman krijgt een speldje ter ere van 25 jarig lidmaatschap
Evenals Jan Wilderink en
Alfons Leferink
Kaartje aan boeketten met afbeelding van het speldje
Heerlijk hapjes / warm en koud buffet
De dames van de Rock and Roll show
Zeeeer aandachtig wordt er gekeken
Felicitatie van de Kreidler Club NOORD Nederland
Muziek De zes mans formatie Back Again
Er kan gedanst worden
Overgebleven prijzen van de verloting tijdens het bromfietstreffen
Waar is mijn prijs ??
Trees Brinkerink heeft een prachtige windrichting aanwijzer gewonnen
Het is afgelopen de muziek pakt z'n boeltje in
en wij gaan naar huis
en is het afgelopen
Het bestuur bedankt de feestcommissie en iedereen die een steentje heeft bijgedragen met het organiseren/helpen van het bromfietstreffen , de jubileumrit , en de feestavond ter ere van het 25 jarig bestaan van onze Kreidler Club Oost Nederland