Zondag 16 augustus KCON fruitrit
Mijn naam is Gert Jan Bouwhuis, wonende in Maurik in de Betuwe met mijn vrouw Conny. Inmiddels al weer bijna 70 jaren jong en nog een paar uur per week in herfst en winter betaald actief als chauffeur personen vervoer.
De lente en zomer zijn er voor de brommer, Ritten rijden. Van sleutelen heb ik geen verstand. Op een KCON treffen kwam ik Ursula en René tegen. Toen ik vertelde dat ik ook een Kreidler had gekocht kreeg ik direct een inschrijfformulier in mijn handen gedrukt,
en lid geworden van de KCON. Want laten we wel zijn, wie kan Ursula iets weigeren ?
Ik zal niet bij alle ritten van de KCON aanwezig. Er zijn er immers heel veel op ook bijzondere plaatsen.
Door de week rijd ik regelmatig een rit in den landen. Dus wil je eens toeren door bv Limburg, bel me en we spreken af.
Op de ALV bleek de rit voor 23 augustus niet door te kunnen gaan.
Bij deze biedt ik jullie op die dag een alternatief aan. 100 km langs de Linge, langs fruitbomen en over leuke stuur weggetjes.
Hieronder de bijzonderheden en ik hoop jullie dan de Betuwe te kunnen laten zien.
Fruit rit: Start 10.00 !! uur.
Start locatie: McDonald's Tiel west. Afslag 32 A15. Adres voor de navigatie Bergakker 11 Kapel Avezaath.
Hier gaan wij langs: Erichem - Landgoed Soelen – Zoelen - Langs De Linge
om natuurbad De Beldert – Ommerenveld - Om het Lingemeer.
1E STOP NA 22.5 KM BENENSTREKKEN BIJ Streekmuseum baron van Brakel Ommeren
Om Lienden heen – Rijndijk - Brommer/fietsdijk tussen fruitbomen en uiterwaarden
tot nabij de N233. Terug via natuurgebied de Mars - Langs de Rijn – Ingen - Eck en Wiel
2E STOP KM STAND 52 LUNCH: Cafetaria Family, Prinses Marijkelaan 6 in Maurik.
Rijswijk – Ach – Buurmalsen - Tricht langs de Linge.
3E STOP KM STAND 76 BENENSTREKKEN
TRICHT - Landgoed Marienwaerdt - Linge oversteken en terug.
Deel Geldermalsen - Kerk Avezaath - McDonald's.
Deze rit is alleen bedoeld voor leden van de KCON
Ik hoop jullie dan te zien. Groeten Gert Jan Bouwhuis