Zondagmiddag 7 januari hebben we met ca 70 personen kunnen genieten van een gezellige nieuwjaarsreceptie met onze KCON. Het was weer een succes! De zaal was opgetooid met o.a. een 4 tal Kreidler Mustang bromfietsen/motoren.
Ee hapje en een drankje
Op het nieuwe brommer jaar
De vier Mustangs
Zoals gebruikelijk de laatste jaren was er ook de huldiging van leden die in 2023 25 jaar lid van de KCON waren. Bij deze huldigingen is echter een jaar overgeslagen, en wel om de volgende reden: Op de bestuursvergadering van 15 november 2022 is besloten dat jubilarissen gehuldigd worden na werkelijk 25 jaar lidmaatschap, met als peildatum 31 december. Dus niet meer zoals eerst, de leden die in het komende jaar 25 jaar lid zouden zijn. Hiermee kwam de huldiging in 2023 te vervallen en werden dit jaar de leden gehuldigd welke in 1998 zijn ingeschreven en dus het afgelopen jaar 2023 25 jaar lid waren. Dat waren er 10, en wel:
01 D. Doeve, Wapenveld X 02 J.W. Gales, Amsterdam 03 C.E. Laureis, Bunschoten Spakenburg 04 H.A.M. Olde Bijvank, Nijverdal X 05 G. Stootman, Middenbeemster 06 J. Brendel, Huissen X 07 S. Helder, Ugchelen X 08 B. Lemmens, Wierden 09 P. Slingerland, Driebruggen X 10 G.E. Vreeman, Aalten X
De met X gemerkte leden waren op de receptie aanwezig en kregen van onze voorzitter de oorkonde en het speldje uitgereikt. Voor de dames was er een prachtig boeket bloemen. Zoals in het vorige boekje vermeld was ik zelf ook bij de jubilarissen. En zoals altijd gold ook hier ik snappe nie woar de tied e bleem is. (Ik snap niet waar de tijd gebleven is). In die 25 jaar heb ik aan heel wat evenementen/tourritten meegedaan zowel bij onze eigen als bij andere clubs of dorps/stadsfeesten. De keuze om ergens te rijden in het weekend is enorm. De eerste rit was in Heerde bij Gerwin van Bennekom op 29 mei 1999 (Let op ik ben in 1998 lid geworden want toen heb ik mijn rode 69er aangeschaft en met behulp van diverse mensen gerestaureerd). Helaas is de heer van Bennekom vorig jaar afgehaakt als KCON lid. Maar om terug te komen op de receptie: Er werd veel bijgepraat. De mannen zullen wel over brommers/motoren gepraat hebben en de dames over de (klein kinderen). Dat bedoel ik niet kleinerend maar zo gaat dat ook met verjaardagen. Tegen 17.00 uur was de receptie ten Einde. Ik denk dat we kunnen terug kijken op een leuke middag. Later dacht ik nog eens bij mijzelf, misschien is het iets om in de toekomst bij de winterdag een soort ,,kletsmiddag,, te organiseren om zo maar wat met elkaar te praten. Ik zal het eens aankaarten bij het bestuur.
Gezellige drukte
Ook de dames hebben zich wel vermaakt.
Hij lacht, hij is tevreden, hij is 25 jaar lid van de KCON.